wtorek, 27 kwietnia 2010

Opóźniony rejestr transakcji

W ciągu paru minionych dni wykonałem kilka transakcji, o których jeszcze nie zdążyłem napisać. Przede wszystkim wciąż dokupuję TEL i ABS chcąc zebrać jak najwięcej akcji przed dniem przyznania prawa do dywidendy. O ile w przypadku ABS jestem zadowolony z przebiegu kursów, o tyle presja na ściągnięcie TELa na niższy poziom mnie nieco martwi. Wątpię bym wyszedł z tej operacji na plusie.

Na plusie jednak wyszedłem z TVN sprzedając po 18.00. Co prawda patrząc na dzisiejsze notowania nie jest to kurs imponujący, ale ja przecież kupiłem po 13.80, zatem i tak wyszedłem bardzo ładnie do przodu.

Kolejną spółką, w którą włożyłem nieco grosza jest Netia. Przyglądam się jej od paru miesięcy, ale przegapiłem poprzedni moment kupna. Wczoraj jednak MACDO dał mi sygnał wejścia i dziś kupiłem po 4.98 za sztukę. NET od ponad roku jest w dość wąskim kanale wzrostowym, a ja liczę, że przez najbliższy czas z tego kanału nie wypadnie. Nieźle wyglądają też fundamenty, C/WK poniżej 1, pierwsze zyski netto, dobry wskaźnik Altmana Z"-score.

No i na zakończenie - zapisałem się na akcje PZU z zamiarem szybkiego wystawienia oferty sprzedaży. Nie patrzę na to długoterminowo, bo to wielka niewiadoma. Emisja jednak powinna się udać, także te kilka procent spróbuję uszczknąć.

Jedyne co mnie w tej chwili martwi, to przebąkiwania coraz większej ilości ludzi o oczekiwanej korekcie na WIGu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz